Praktické ukázky – Zásady pro doručování, odesílání a archivaci dokumentů – Nastavení datové schránky
Lektor: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA
SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.
Orgány veřejné moci musí zohlednit při práci s datovou schránkou specifika, která jí ukládají nejen pravidla DS, ale i legislativa o archivnictví a spisové službě. Tyto povinnosti se promítají přímo do praktického využívání DS (ať již se jedná o povinnosti při doručování dokumentů, volbu přípustných formátů nebo archivaci přijatých zpráv). Získejte užitečná doporučení, jak vstupovat do DS, jak nastavit přístupy a oprávnění pro jednotlivé zaměstnance, kteří s DS pracují, jak a kdy zneplatnit vydané přístupy, jaký je postup pro získání nových a mnoho dalších. Informace jsou maximálně praktické a funkcionality a nastavení jsou demonstrovány v prostředí DS, abyste získali návod, který v praxi opravdu využijete.
Program:
Právní zakotvení problematiky datových schránek
Zrovnoprávnění doručování papírové a elektronické verze dokumentu
Kdo musí/může mít datovou schránku
Povinnosti orgánu veřejné moci při komunikaci datovou schránkou
Kdo může vstupovat do datové schránky a jakými způsoby
Datová zpráva jako elektronická data zasílaná datovou schránkou
Možnosti uložení datových zpráv
Autorizovaná konverze dokumentů
Praktická ukázka práce s datovou schránkou a její nastavení
Komu je určen:
pracovníkům úřadů a jiných orgánů veřejné moci (vyjma škol), kteří pracují s datovou schránkou.