Delego logo Váš partner na cestě k informacím

15:57 | 21. října 2020

konec menu

KALENDÁŘ

ŘÍJEN 2020
PÚSČPSN
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

LISTOPAD 2020
PÚSČPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Předchozí
měsíce…

Další měsíce…

DETAIL WEBINÁŘE

Home office: práce na dálku z pohledu zaměstnavatele

Jaká pravidla stanovit a jaká přijmout opatření, řešíte-li home office pro své zaměstnance právě teď

Nahrávka poskytne základní přehled, co nesmíte opomenout, pokud právě posíláte zaměstnance na tzv. home office. Dozvíte se, jak celý systém nastavit i s ohledem na aktuální situaci (rozvržení pracovní doby, náklady na výkon práce, sepsání povinné personální dokumentace vč. poučení o BOZP a pracovních úrazech).

Přednáší Mgr. Klára Valentová

Místo konání režim offline

Cena   1190 Kč

Při požadavku více přístupů (účasti více zaměstnanců z jedné organizace) bude poskytnuta sleva ve výši 10 % z celkové ceny objednávky. Uvedená cena je bez DPH

Popis webináře


Zaměření webináře

Posíláte-li nyní své zaměstnance na home office, ať již z důvodu karantény, bezpečnostních opatření či jej zvažujete jako benefit, pak vám záznam webináře poskytne komplexní informace pro jeho zavedení. Dozvíte se, jaká pravidla pro home office nastavit a jaká opatření přijmout. Zorientujete se, jak je to s rozvrhem pracovní doby, s povinnými příplatky, evidencí pracovní doby, stravenkami, GDPR, bezpečností práce, úhradou nákladů, hodnocením výstupů práce aj. V souladu s pracovněprávní legislativou nastavíte celý systém a smluvní vztahy, aby práce na dálku byla v souladu se zásadami pracovního práva a vy mohli vyhodnotit, pro koho bude home office vhodný, jaké z něj budete mít výhody vy i vaši zaměstnanci a minimalizujete rizika, která jsou s tímto institutem spojena.

Komu je webinář určen

Záznam webináře je určen HR manažerům a personalistům, majitelům a jednatelům a manažerům odpovědným za řízení zaměstnanců na dálku.

Program

Legislativní rámec i s ohledem na aktuální situaci (karanténa, překážky v práci, bezpečnostní opatření ad.)
Výhody a nevýhody: pro koho je home office vhodný, Upozornění na možná úskalí
Nastavení systému home office – jak postupovat a na co nezapomenout
Pracovní doba zaměstnance (limity a dostupnost zaměstnance, max. délka směny, evidence pracovní doby, přestávky v práci, kontrola zaměstnavatele)
BOZP a pracovní úrazy
Nároky na domácí pracoviště
Náklady na výkon práce z domova
Dokumentace a personální agenda
Co je třeba zajistit před začátkem webináře?
Ověření technických parametrů připojení k webináři
Obchodní podmínky

Způsoby registrace