Delego logo Váš partner na cestě k informacím

6:00 | 17. října 2021

Právě probíhá ověřování technických parametrů připojení k webináři.

Tento test ve čtyřech krocích zjistí, zda Váš počítač a jeho připojení budou správně fungovat pro připojení k webináři.

Klikněte na Run Diagnostic Test.

Pokud všechny čtyři kroky proběhly úspěšně, pak se bez obav můžete přihlásit do virtuální učebny v čase, který je určen pro registraci účastníků do virtuální učebny. Pokud se však v některém z kroků vyskytl problém, níže Vám nabízíme několik tipů, které by mohly pomoci problém odstranit. Pokud i přesto problém trvá, prosím kontaktujte nás co nejdříve, aby naše IT oddělení s Vámi mohlo problém vyřešit, a Vy jste se mohli bez obav webináře účastnit.

1. Mám problémy s přihlášením

Pokud máte potíže s přihlášením do webináře, kontaktujte nás na tel. +420 601 281 281 či emailem info@delego.cz.

Předtím Vám však doporučujeme zkontrolovat základní předpoklady, které musí být splněny, abyste se mohli do virtuální učebny přihlásit:

  • Zkontrolujte Vaše připojení k internetu.
  • Ujistěte se, že nemáte zapnuté blokování automaticky otevíraných oken pro program Adobe Connect a vyberte si,
    ve kterém prohlížeči budete webinář sledovat: Microsoft Edge, Firefox, Google Chrome
  • Vymažte dočasnou paměť prohlížeče (dočasné soubory Internetu). Vyberte prohlížeč, ve kterém budete webinář sledovat: Microsoft Edge, Firefox, Google Chrome
  • Pokud je to možné, zkuste se připojit z jiného počítače.
  • Zkontrolujte, že zaslaná URL se shoduje s tím, co jste zadali do svého prohlížeče.

2. Zapomněl jsem své přihlašovací údaje

Kontaktujte náš zákaznický servis prostřednictvím emailu: info@delego.cz a my Vám Vaše přihlašovací údaje znovu pošleme.