Nová pravidla pro elektronické doručování písemností zaměstnanci i zaměstnavateli od 1. 10. 2023
Lektor: Mgr. Klára Valentová
SLEVA za více přístupů
Přihlaste se se svým kolegou a oba získáte slevu 10 %.
Novela zákoníku práce významně změnila pravidla pro doručování písemností zaměstnancům a zaměstnavateli. Změny vedou k usnadnění elektronického doručování, ale pouze za splnění stanovených podmínek. Seznamte se s novými postupy doručování v pracovněprávních vztazích. Získejte upozornění na aktuální změny a rizika při jednotlivých způsobech doručování, včetně uvedení praktických příkladů.
Program:
Jaké dokumenty řadíme mezi písemnosti
Pravidla pro doručování písemností zaměstnanci
Pravidla pro doručování písemností zaměstnavateli
Elektronické uzavírání smluv
Doporučení
Komu je určen:
pro soukromou i veřejnou sféru, zejména pro personalisty, mzdové účetní, interní právníky a všechny vedoucí pracovníky či statutární zástupce firem a organizací.